Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

1. Mennyire diszkrét a csomagolás?

A csomagoláson semmi nem utal az üzlet vagy a termék jellegére. Karton dobozba vagy papír borítékba csomagolunk, mindenféle jelölés és logó nélkül.

2. Bankkártyás fizetésnél látszik e az üzlet neve vagy jellege?

Itt is maximálisan figyelünk a diszkrécióra. Nem utal semmi az üzlet jellegére.

3. Mik a szabályok elálláskor vagy termék visszaküldéskor?

Figyelem! Nem gyakorolható az elállás joga az alábbi termékek esetén, ha a termék csomagolása nem sértetlen: intim és higiénés termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kellékek, kozmetikumok, fehérneműk és egyéb hasonló termékek esetén, amelyek a Korm. rendelet 9. § (1) e) pontja szerint olyan zárt csomagolású terméknek minősülnek, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontásuk után nem küldhetők vissza.

Elállás esetén a termék vételárát és a szállítási költséget legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük, illetve a kívánságod szerint a terméket más termékre cseréljük. A cseretermék újraküldésének költségei téged terhelnek kivéve, ha helyettesítő termék került kiszállításra.